onsdag den 6. februar 2008

MP3!

Tror nok at jeg kan styre MP3'en incl. smide Netmusik på og podcaste. Har i hvert fald været igang med at aflytte Krause på tværs.

Han besøgte Højbjerg i onsdags - sikken et foredrag, og han er utrolig sød og humoristisk - mit største problem er, at jeg ikke kan få dutterne til at sidde fast i ørerne. Hvordan fanden bærer folk sig ad med at løbe med sådan nogen på? Findes der modhager som extraudstyr?
Min søn har dog forsynet mig med et særligt stik, så MP3'en kan kobles på mit højtaleranlæg - det er sgu' da smart, og skal ikke proppes i ørerne.

1 kommentar:

eKirsten sagde ...

Jeg kan heller ikke lide at have dutterne i ørerne, de gør ondt, og de falder også ud. Men har dog fundet ud af, at en tætsiddende hue er rigtig god til at få dem til at blive på plads.